hairdresser.

halloj.
sitter i sängen med älskling och han spionerar runt på min mobil som vanligt.

gissa vad som hände mig när jag kom hem från skolan idag?
min telefon ringde och det var dolt nummer så jag tänkte först inte svara med beslutade mig för att göra de ändå, det var en tjejröst jag aldrig hört förut.. hon sa att hon ringde från något tråkigt ställe, "aha hejdå" tänkte jag.
men vet ni vad hon sa?! jag hade kommit in på både praktiska och carlforska, såklart valde jag frisör på praktiska för jag har hört att utbildningen är mycket bättre där och som ett plus i kanten känner jag två söta tjejer där redan, louise och petra.
jag är blev så himla glad att jag skakade, men nu har de lugna ner sig.
ska dit redan imorgon, yeah!!


hittade en vacker bild på mammas ansiktsbok så tänkte avsluta inlägget med den bilden.
puss och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0