the worlds greatest.

mardrömmen är här och det värsta hände, jag kan inte förstå, jag vill inte förstå.
det här kommer att ta mig tid att inse.

världens bästa är borta och kommer aldrig mer igen, du finns inte längre på vår jord och vid liv.
du kommer föralltid att ha en speciell plats i mitt och de andras hjärtan och du är en person jag aldrig kommer att glömma älskling.
alltid så glad och såg alltid så possitvt på saker, du viste precis hur man muntrade upp en människa och fick den glad, även genom det värsta.
jag är så ledsen att jag inte under de senaste halv året visade hur mycket du betydde och att jag fanns för dig in i det sista. jag ångrar att jag inte tog tag i det mer och lät dig se att jag verkligen älskade dig min underbara.
det finns så mycket jag behövde berätta för dig och prata med dig om, jag hoppas att du vakar över oss min stjärna.
tårarna kan inte sluta rinna, men jag hoppas att du mår bra nu och inte har ont mer.
vi ska vandra hand i hand där uppe, lova att vänta på mig?

min vackra ängel.
jag älskar och saknar dig,
 världens bästa cornelia björklund!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0