.

hej. jag vet att jag är väldigt dålig på att uppdatera men jag har inte alltid mina tankar där dom ska. ligger just nu på mage i sängen och kom nyss hem från mamma, vi har firat lina som fyllde 17 i fredags. ja så idag har man tjocka i sig lite tårta och andra godsaker. tänkte kanske traska iväg till linnéa snart för vi ska prata lite, men just nu regnar det ute så vi får se hur de blir med den saken. jag har tänkt på en sak ganska länge nu.. stenar, vart kommer dom ifrån och hur blir dom till? liksom allt i denna värld har en logisk förklaring om hur de blir till men stenar, finns de någon riktigt bra förklaring om dom? ne jag ska väl stoppa i mig lite mat sen göra någonting med mitt liv, iaf just denna dag. (som dok snart är slut för min del) ha det bra, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0