a fast näe..

svenska.. varför ska man lägga ner så mycket energi på detta ämne?
det räcker väl med att man kan stava och prata det? jag kommer inte ha nytta utav att kunna vad en metafor är och grejer. jo tydligen så äre väl någon liten nisse som tycker det och då är det väl så då?

slutar klockan fyra idag, gud vad jag ogillar skolan på fredagar.
den känns som en evighet och allt går segt, man längtar bara hem.
men för att återgå till att jag slutar fyra, åker ner på stan för att träffa min efterlängtade systeryster när jag slutar. går nog på stan ett tag med henne sen åker jag hen fixar mig lite snabbt för att sen dra iväg till lindbo på galakväll med några av mina bästa tjejer.

i helgen är det halloween.. vad ska man göra och vart är partyt då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0